bosanski-hrvatski-srpski english french deutsch
  Arhiva vijesti  Teme
Posjetilac

Navigacija
Jajce
petitrond.gif U riječi
petitrond.gif Jajčani
 Jajce na webu
 Spomenik
 Adresar
 Čuvajmo prirodu
Turist info
petitrond.gif Smještaj
petitrond.gif Restorani
petitrond.gif Ribolov
petitrond.gif Kajak i veslanje
petitrond.gif Rafting
 Transport
Grad i općina
petitrond.gif Preduzeća
 Servis info
 Stranica opcine
 Udruzenja
 Sport
Jajce novosti
 Jajce Portal
 Jajčani
 Jajce-Aktuelnosti
 Jajce-Analize
 Jajce-Interviews
 Jajce-Komentari
 Jajce Manifestacije
 Jajce-Reportaže
Portal
 Stari album
 Kviskoteka
 Kulinarstvo
 Gdje i kako
 Sadržaj
 Članovi
 Linkovi
 Downloadi
 Bodovi
 Top Lista
 Top 30 dana
 Team

Pretraga


Ko je online
ukupno članova: 3 718
danas registrovano: 0
juče registrovano: 2
članova online: 0
gosti online: 16


Registrirajte se ovdje. Kao registrovan korisnik imate pristup svim sadržajima.


In memoriam

In memoriam


Login

Nick:

Lozinka:


Slucajni vic

Posjeta

Jajce na webu

Općina Jajce 

Gradski duvački orkestar

SRD/SRU Zlatovčica

PD Ćusine

Pliva Tourism

Centri za lokalni razvoj


SUSRET SA STUDENTIMA SARAJEVSKOG UNIVERZITETA  
Poslao/la Administrator --> Subota, 28. 03. 2009

Gradska uprava Na poziv jajačkih studenata sarajevskog Univerziteta sastanku sa studentima iz Jajca organiziranom u Sarajevu prisustvovao je Načelnik Općine Jajce Nisvet Hrnjić. Sastanku su prisustvovali i Ministar privrede/gospodarstva SBK/KSB Bajro Makić, zastupnik u Domu naroda Federalnog parlamenta iz Jajca Edin Hozan i predsjednik Kluba vijećnika Saveza SDA-S BiH u Općinskom vijeću Jajce Fikret Čančar.

Razgovaralo se o problemima smještaja u studentske domove, stipendijama i studentskom standardu. Upućen je prijedlog Općini Jajce da formira bazu podataka svih studenata iz Jajca bez obzira na kojem univerzitetu studiraju. Studenti su od Općinskog načelnika zatražili da razmotri mogućnost povećanja broja općinskih stipendija, te izrazili želju za povezivanjem sa jajačkim studentima ostalih univerzitetskih centara. Predloženo je da u delegaciji Općine Jajce koja će posjetiti  studente u ostalim centrima na području BiH budu predstavnici  studenata  Univerzitata u Sarajevu i na taj način koordiniraju uvezivanje svih studenata iz Jajca. Podržana je inicijativa za nastavak održavanja susreta studenata  u Jajcu uz poziv profesorima i asistentima iz Jajca da se pridruže ovoj manifestaciji. Planirano je da se susreti studenata održe u mjesecu augustu u Jajcu.

 

 

 

Tekst i foto: Općina Jajce

SUSRET SA STUDENTIMA SARAJEVSKOG UNIVERZITETA

Komentari su vlasništvo pošiljalaca. Nismo odgovorni za njihov sadržaj!


  1. Faruk A Piše --> 03.04.2009 01:33
    Pa pobogu Ahile, pa zar tako nisko udarate? Ja pokusavma da pisem o objektivnosti i profesionalizmu, a vi odmah o ribanju WC-a. Slaba vam je sala, ako je sala, a ako je ozbiljan nizak udarac necu ga komentarisati uopce, necu se spustati tako nisko.
    Ja vama zaista od srca zelim sve najbolje u zivotu kao i svakom drugom Jjajcanu i ne pada mi na kraj pameti da nasjedam na ovakve provokacije.
  2. AHIL Piše --> 02.04.2009 15:53
    E nek si nam se nagovorio.Sad fino cetku u ruke pa nastavi da cistis klozete sirom civilizovanog svijeta.I pazi na karijeru.SUPERHIK
  3. Faruk A Piše --> 02.04.2009 02:27
    O.K., izgleda da moram da posaljem dodatno objsnjenje sta sam htio da kazem.
    Govorio sam o profesionalizmu. Osnovna pretpostavka svakog profesionalnog ponasanja i donosenja zakljucaka je na osnovu cinjenica. A pretpostavka za to je objektivnost. Dakle drugim rijecima, ja mogu imati svoje licno misljenje o bilo cemu ovakvo ili onakvo, ali moj profesionalni zakljucak mora biti baziran na podacima. Ako sam sudija, bez obzira sto ja mozda licno ne podrzavam abortus, ako zakon kaze da je abortus legalan, ja ne mogu da osudim nikoga za izvrsenje istoga.
    Ako sam policajac i dodje mi covjek druge nacionalnosti da se pozali na nesto, ja moram izaci izvrsiti uvidjaj, bez obzira sta mislio o ljudima druge nacionalnosti.
    Dakle milion je takvih primjera.
    Isto tako ako zelim da pricam o bilo cemu u Jajcu, moram imati nekakve podatke pa da na osnovu toga izvlacim svoje zakljucke. Ja licno mogu misliti bilo sta dobro ili lose o bilo cemu, ali moram imati neke podatke da bih mogao donijeti neki objektivni zakljucak. To sto neko kaze " Ma mi sve znamo, samo pogledaj okolo", to nazalost ne pije vode. "Znam" i ja da su vikendice izgradjene okolo jezera i da su ruglo, "znam" i ja da su mnoge firme opljackane, ali u sustini sta ja znam? Jesam li zaista vidio papire na kojima ne pise nesto sasvim suprotno? Ko vam ne garantuje da ce se se sutra pojaviti sasvim legalni papiri na kojima ce pisati da su sve vikendice "legalno" izgradjene, ili da su sve fabrike sasvim "legalno" privatizovane, ili bilo sta drugo sto ce vas u sustini sokirati?
    To je ono sto pokusavam da kazem, dakle ne vjerujem apsolutno nista i nicemu, dok ne dobijem PODATKE koje onda mogu u miru prouciti i donijeti svoj zakljucak.

    Jos jedna stvar koju pokusavam da kazem je da je nivo rasprave nazalost nizak. Sve se odmah shvata licno. Osnovno pravilo bi trebalo biti u svakoj raspravi, barem koliko ja znam, a mislim da znam, raspravljati argumentima, PODACIMA, iznositi cinjenice za i protiv, a ne ulaziti u licne rasprave. Ukoliko se ne slazete sa necim ne nazivajte odmah pogrdnim imenima i spustajte raspravu na licni nivo. To je nekulturno prije svega.
    Ima nas dosta koji radimo vec dugo po Zapadu po raznim oblastima i to je nacin na koji se ovdje stvari rjesavaju vrlo efikasno. Stvara se teza, donose se podaci za i protiv, ukoliko se ne moze naci zajednicki jezik trazi se kompromis, a ne ulazi se u licne rasprave. Niko se nece usuditi nikom reci, ukoliko se ne slaze sa njegovim misljenjem, da je slijepac ili izdajnik ili da mu spominje familiju (po nasem starom dobrom Balkanskom obicaju), bez obzira sta u sebi mozda i mislili. I nema veza da li je neko Amerikanac, Kinez, Bosanac, Indijac ili bilo sta drugo. Cinjenice i podaci su tu, jezik zakona, matematike i logike je univerzalan, donose se zakljucci. Da li uvijek sve funkcionise kako treba? Naravno da ne, ljudi su ljudi sa svojim manama i vrlinama, ali se barem pokusava naci zajednicki cilj.

    Dakle to je ono o cemu pokusavam da govorim. Vidim da i drugi ljudi koji rade po zapadu u slicnim timovima vam pokusavaju dati isti savjet, ali to nazlost izgleda ne prolazi dole.

    Sada ce opet ispasti "evo dijaspora nam soli pamet, sto se ne vratis pa pokazes to ovdje". Na takve vrste napada ja zaista nemam namjeru odgovarati. Ja gradim svoju karijeru tamo gdje smatram da mi je mjesto. Samo pokusavam ponekad da skrenem paznju da je nacin ponasanja koji vidim dole u Jajcu nazalost los. I da me ponekad zaista zaboli kad vidim kako se unistava to Jajce u kome sam na kraju rodjen i odrastao, pa i proveo tu nesretnu 1992.

    Zelio sam da se ukljucim u ovu temu o studentima, cisto da vidim kakva je to buducnost Jajca. Sta to one koji studiraju namjeravaju da urade. Znam naravno da ce vecina njih napustiti i Jajce i BIH, i imaju potpuno pravo. Htio sam jednostavno da vidim na koji nacin to sve funkcionise (ili ne) danas u visokom obrazovanju.

    Eto toliko zasad.
  4. AHIL Piše --> 02.04.2009 01:24
    Ljudi vama mozak treba da ima funkciju ko i slijepo crijevo.NE TREBA VAM.Vase je da blejite.BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!SUPERHIK
  5. gradascevic Piše --> 02.04.2009 01:04
    Argentume nisi ti srebro nego zlato,ima još ljudi na ovom portalu.
  6. AHIL Piše --> 02.04.2009 01:01
    LJudi pripazite se.Sve samo ne na ajatolaha i korisnike toplog obroka od 15KM.SUPERHIK
  7. argentum Piše --> 01.04.2009 20:33
    Kao pripadnik Bosnjackog naroda izvinjavam se svojim sugradjanima na pomenutim smetnjama od dole navedenih.Molio bih da shvatite da i medju svim gradjanima druge vjeroispovjesti postoje i osobe koje vjeruju u ono sto im je propisano objavom.Ono sto je izaslo iz pandorine kutije je ono protiv cega se istinski vjernik bori.Pomenuto stanje je jedan vid revansizma na period od prije nekoliko godina.U prethodnom komentaru sam objasnjavao pozadinu trenutnog stanja.Strahom jednih od drugih se samo unistava samo svaka produktivna zdrava ideja.FARUK trazi dokaze.Pa bolan Faruk oni i ne kriju svoje lopovluke,oni ih legalizuju.Uza gradska jezgra vise i ne lici na sebe ,samo jos krov nisu stavili na tvrdjavu.Kakve trazis dokaze za vikendice oko jezera.Mislim da si ti jedan bezveznjakovic koji bi trebao posjetiti ocnog ljekara.Savjet, komentarisi o desavanjima tamo gdje zivis a ne pristaj ovom narodu na muku svojim komentarima.Mi pokusavamo naci bar jedan dokaz da su nesto posteno uradili.Kad ga nadjemo maxuz cemo ti javiti.
  8. truman Piše --> 01.04.2009 12:45
    e faruce, vi ste genijalac ... trebaju vam dokazi, kazete... pa sta vi mislite tko se skuplja na ovom portalu... gomila besposlicara i par onih koji na poslu imaju internet pa od tamo se dopisuju (sto ne znaci da nisu besposlicari). podatci postoje- kako doci do njih- to je vec drugo pitanje. samo kakav je to nacin "ne vjerujem dok ne vidim". " ne vjerujem ni je da je nesto trulo u drzavi bosni- ali ona smrdi, pa smrdi..." svi znamo da je dodik kriminalac- ali covjek je na slobodi... isto znamo da je reis ceric utjelovljenje sejtana- pa opet svi zaludjeni njime.
    posto vidim da ste vi nekakav policajac, (sipas, udbas, kagebeovac, gestapovac) ili sta ja znam kako se to vec danas zove- dodjite vi iz amerike malo ovamo- i uvedite reda... jer treba nama takvih ljudi...
    ovo za stipendije je sto posto istina... iako ne baratam statistickim podatcima ( do njih se vjerojatno moze doci, ali peglajte se vi s tim a ne ja). Da li bio jedan hrvat na deset bosnjaka koji su stipendirani od opcine, ili dva- nemam pojma i uopce nije vazna stvar.
    sto se ekonomije tice, u svim privatnim firmama na podrucju jajca- siguran sam da ima vise zaposlenih muslimana u hrvatskim firmama (komotin, mlinpek...), nego sto ima hrvata u muslimanskum firmama. provjerite ito ako hocete...
    sve u svemu, pojedini muslimani su "uhvatili furseta". kako da se ijedan hrvat ovdje dobro osjeca pored ovoliko bradonja ( ne mislim na pravoslavne popove), ovoliko zamotanih zena... kazu "turska je njihova"- pa nek znaju da je u turskoj zabranjeno raditi kao teta u vrticu i imati onu mahramu na glavi...gdje god da se okrenes cujes samo "selam alejkum, alejkum selam, posalami ovo, posalami ono...na dzamiji je stavljen razglas, toliko jak da nema potrebe da istovremeno uci i donjovakufski hodja. hocete reci da je tako bilo i prije rata?!
    ako jeste svaka cast, samo vi prakticirajte svoju vjeru, ako ne- prestanite postavljati pitanje otkuda kod hrvata toliko ekstremista. pa svi bi poludjeli... vracate nas s vasim reisom u pretkambij....
  9. Faruk A Piše --> 01.04.2009 04:25
    Samo jos jedan mali dodatak, jer se bojim da ce ove zvjezdice u zadnjoj recenici izmjeniti smisao moga komentara.
    Pod zvjezdicama je pogrdna rijec za pripadnika Bosnjackog naroda.
    Dakle bez obzira sta ja mislio o svom dedi, rahmetli Mustaj-begu, ili jos poznatijoj rodbini Kulenovicima (Dzafer-beg Kulenovic i Skender Kulenovic), nijedan od njih nije, barem koliko ja znam, studirao skoro na nekom od Univerziteta, pa prema tome ne treba ih ukljucivati u ovu raspravu. Kao ni Nikolu Bilica ili bilo koju drugu znanu ili neznanu licnost iz blize ili danje okoline koja nije vezana za ovu temu...
  10. Faruk A Piše --> 01.04.2009 03:30
    Imam jednu izuzetnu primjedbu na tok ove rasprave, kao i a vecinu drugih rasprava koje se nekako uvijek zavrse u nekim stvarima koje nemaju ama bas nikakve veze sa pocetnom temom.
    Koliko ja znam, kada postavite bilo kakvu tvrdnju trebalo bi da predocite neku vrstu dokumenta, dokaza, nesto cime potvrdjujete svoju tezu. Mozda je to moja profesionalna deformacija, ali ja sam naucen i treniran da prvo pogledam PODATKE koje dobijem svojim ili tudjim radom, zatim da te podatke poredim sa odgovarajucim standardom, pa tek onda da izvlacim neke zakljucke.
    Tako na primjer ako govorite o ekonomiji u Jajcu dajte mi molim vas PODATKE (koji bi trebali biti zvanicni i dostupni) o stanju privrede u Jajcu, broju zaposlenih, broju nezaposlenih, ukupnom prometu novcu, produktivnosti, kolicini novca koji odredjena firma ostvaruje po zaposlenom, promjenama u odnosu na odredjeni vremenski period, porezima i slicno...Ako treba i nacionalnu strukturu zaposlenih, zasto da ne? Sve su to podaci na osnovu kojih se moze izvesti neki zakljucak...
    Ako govorimo o stipendijama, i neko ima primjedbu na nacionalni sastav primalaca, objavite listu primalaca, sa primanjima i mjestima studiranja.
    Ako govorimo o bilo cemu, dajte mi molim vas neke PODATKE, kao i izvore tih podataka (jer jako dobro sam svjestan da se podaci mogu namjestati, pa da vidimo koliko su vjerodostojni..).
    Izuzetno je tesko objektivno raspravljati o bilo kojoj temi ukoliko ne postavite nekakve podatke. Zato obicno i svaka tema zavrsi ovako kako zavrsi, u svadjama i preucavanjima, koja nemaju ama bas nikakve veze sa originalnom temom. I jos gore, zavrse sa licnim obracunavanjima.
    Trebamo se uciti objektivnoj raspravi a ne odmah hvatati se za vratove samo zato sto neko ima razlicito misljenje.
    Dakle to je moja jedna velika molba, jer bojim se da nacin na koji se vodi vecina ovih rasprava odvlaci vecinu ljudi koji bi mozda i imali sta da kazu o pojedinim temama.

    Na primjer mene zaista zanima stanje visokoskolskog obrazovanja i polozaj Jajackih studenata. Na kraju krajeva i ja sam bio student. Cak sam i radio na Sarajevskom univerzitetu poslije diplomiranja godinu dana,kao asistent za Hemiju na Poljoprivrednom fakultetu, prije nego sto sam odlucio da emigriram za Ameriku. Isto tako tokom rata sam dobio stipendiju Turske vlade (nas oko 200 studenata iz BIH, od toga nas dvojica iz Jajca), koju nisam nikad iskoristio zbog ratnih sukoba sa HVO-om. Dakle sigurno imam sta reci o ovoj temi i kao bivsi student i kao bivsi zaposleni na Univerzitetu.Ali mi ne pada na kraj pameti da se ukljucujem u ovu raspravu,ako ce se ona vrlo brzo okrenuti u licna obracunavanja tipa "sta mi ti imas pricati o fakultetu, ti si studirao dok sam ja ratovao ili slicno", ili " sta mi ovaj ***** (ili ustasa) ima pricati o fakultetu, znas li ti da je moj (djed, pradjed,cukundjed,predak od prije 10000 godina...) bio (velikan, propalica, sam TITO).

    Puno pozdrava od Faruka
  11. argentum Piše --> 31.03.2009 23:25
    Postovana gospodo uz iskreno postovanje mislim da nevidite sustinu.Potpirivanje nacionalne mrznje krece od aktuelne vlasti i onih koji vlast koriste za lobiranje i ostvarivanje svojih ciljeva.Mislim da je svima jasno da dizuci tenzije i retorikom homogeniziraju se etnicke skupine.Strah je postao nacin vladanja.Takodje je poznato da postoji sprega i simbioza nacionalnih stranaka jer plaseci svoj narod onim drugima siguran je uspjeh na izborima.Gledajuci u paketu medju njima nema razlike kad su u pitanju stavovi.U strahu od onog drugog spremni smo oprostiti ovom nasem bez obzira koliku nepravdu ucinili nama ili nasem komsiji.Opcina jajce ove godine stipendira oko tridesetak ucenika.Za informaciju Bugojno preko 150,a Velika kladusa sve svoje brucose.Ja na ovom portalu mogu iznijeti cinjenice i istinu a rezultat moze biti prepoznavanje osoba na koje se istina odnosi.Narod kaze istina boli,a onda se koristi nama poznati recept,svali krivicu na drugog.Za sve navedeno moze se imati i filozofski i demagoski pristup zavisno sa koje tacke i sa koje pozicije posmatrate.Da pojasnim korisnici toplog obroka ce braniti svoje povlastice ,a socijalne kategorije ce napadati trazeci ravnopravnost.Iscenira se nacionalna netrpeljivost i izgubi se bit.Mislim da je lijek tome pismenost i kvalitetno skolovanje.Zato je takav odnos vlasti prema ????????????
  12. truman Piše --> 30.03.2009 12:20
    gospodine dragon, ne znam jeste li culi za elizabeth noelle-neumann. zena obradjuje i godinama se bavila stvarima o kojima mi pricamo. djelo kaze da je precijenjen znacaj kritickog misljenje.ona tvrdi da je "jedan od najvecih strahova ljudi, strah od izolacije".da ne bi izgubili reputaciju i popularnost, ljudi radije posmatraju okruzenje.zbog toga uvodi pojam poznat kao "spirala sutnje". znaci, ljudi se ne zele izolirati i neprestano promatraju svoju okolinu-i tek kada se vidi da njegovo misljenje jaca,covjek odbacuje oprez i govori javno. s druge strane tko vidi da gubi tlo pod nogama, zapada u sutnju.
    u jajcu su svi problemi stavljeni na desetu potenciju.ovdje ima mnostvo problema, od problema nepostojanja lokalnih medija (radio "u vlasnistvu" gosp. lacic ne racunam i ne komentiram, preko apaticnih ljudi koji se bore za goli opstanak, pa im nije do dizanja buna i ustanaka, zatim preko nekoliko lokalaca u cijim je rukama ekonomija ovog grada i koje ne zanima nista osim vlastitog profita ( doduse, nije im ni zamjerati) pa sve do onih koje bi svrstala u jednu kategoriju a to je "katolicka crkva, islamska zajednica, nacelnik i opcina, stranke i mozda sam nesto izostavio ali vam je jasno o kome govorim).
    e sada dalje. sve su te razlike jako vazne i lako ih je premostiti, da nema one nacionalne.nacionalnost je postala glavni kriterij za sklapanje poslova, sklapljanje prijateljstava, i ako vec nemamo sta jesti "idemo se malo zajebavati i provocirati komsiju antu".naravno da sam banalizirao sve.
    na ono kad anto kaze: ja sam hrvat, pricam hrvatski, volim hrvatsku, volim i bosnu (jer tu zivim i ja, zivio je moj dida). s druge strane cujete: ja sam musliman- bosnjak, pricam bosanskim jezikom, volim bosnu, a volim i tursku...nije se rodio jos pametan covjek koji ce moci ponuditi jasno i precizno rijesenje.
    pozdrav
  13. w_dragon Piše --> 30.03.2009 10:31
    Mr. Truman
    Naravno da necu prigovarati, pa ja jesam za dialog i imam empatije prema ljudima.

    Sasvim Ste u pravu da ne zivim u Jajcu pa cak ni u BiH. Medjutim, ja doslovice sam iznio
    I moje misljenje i zelju i vidjenje. Posebno kada su u pitanju mladi,obrazovani akademski gradjani i k tome jos i studenti.

    Stvorene barijere medju ljudima, otsustvo komunikacije, dialoga , predrasude, analize I sumnje uvijek dovode do produbljavanja problema – bez obzira radilo se o pojedincima ili grupama.
    Obicno tada stupaju na scene neki drugi osjecaji, neki strah , a time I agresivnosti.

    No, da ja ne pametujem – psihologija , socialna ponasanja nisu moja znanstveno jaka strana.Niti je to profesionalizam, sem u jednom malom dijelu koji se odnosi na razvoj I planiranje.

    Mislim da bi udruzenje JAJACKIH STUDENATA bila svojevrsna prekratnica u podjelama.
    I ne samo to. Moguci su konkretni zajednicki radovi – naucno-istrazivacki, radni… postoji cijela paleta mogucnosti ako se zeli.

    Svakako da ja ne znam sve . A ko zna? Medjutim, Mr. Truman ja sam ubjedjen da mnogi i
    mnogi imaju vise lica (koliko obraza to ne znam) i mislim da je to svojevrstan problem. Jer cesto se prava misljenja, Boze sacuvaj kako nazadna i torovski ogranicena ,vide tek kada se neka osoba nadje u ”svom” krugu. Tada nestaju sve "postojece" tolerancije, nestaju finoce i modernizmi (sem krpica) i ko utoka sjevne : ONI nevaljaju, ONI ruse, i svojevrstan globalizam cijelih naroda se ispolji u ONI i MI.

    Velite pametni sute. E to ima svoje puno ime, svoje definicije. I o tome uopce ne zelim nista reci.Opce poznato i zato nesvrsishodno to ponavljati.

    Ono sto ja hocu reci i rado istaknem jeste da postoje prekrasne osobe vrijedne postovanja. Ima ih svuda, ali obzirom da najcesce nisu agresivni, to niti se vide niti cuju . Bivaju nadglasani masom egoisticnih vjetrokaza.

    Hvala Vam za strpljenje i htijenje da ”pricamo”.
    Pozdravljam Vas
  14. truman Piše --> 29.03.2009 20:48
    postovani gosp. drsgon,
    jasno je ko dan da ste vi jedan pametan covjek, koji jos uvijek zeli, hoce i vjeruje. isto tako jasno je ko dan da uopce ne zivite u jajcu, cak mislim da ne zivite ni u bih.stvari su puno slozenije nego se na prvi pogled cini. nisam ja rekao kako su ovi drugi bolji ili losiji od prvih... ne znam koliko bi bolje bilo i da je gosp. bojcetic pobijedio na zadnjim izborima.
    radi se o tome da su na svim razinama vlasti u bih, a kamoli u jajcu elementarno nepismeni ljudi. ne poznaju dijalog, ne postoje kompromisi, sve se radi samo da se nasekira onaj drugi. uzmite najbanalnije primjere- navijanje za tursku u utakmici s hrvatskom, parade nakon hrnjiceve pobjede i uzvike "hrvati, selite se"... sto vi mislite kako je zivjeti u takvom ozracju? s druge strane imate politicku elitu :-) na hrvatskoj strani- to vam je indijska kasta. nije lako uci u nju (mada ne znam sta bih tamo radio) a vrlo lako mozete izletiti iz nje i biti proglasen neprijateljem hrvatskog naroda u jajcu.
    slazem se da ima mnostvo problema cije bi rjesenje trebalo biti u interesu i jednih i drugih, slazem se da i na jednoj i drugoj strani ima pametnih ljudi, ali ti sute jer znaju da ne mogu nista ako se po svemu ne uklapaju u "hadezeovsku ili esdeaovsku" pricu.
    nemojte mi prigovarati kako sam "razvodnio" cijelu pricu- znam da jesam... ne zelim ulaziti ni u kakve konflikte ni skim ovdje- hocu vam reci da ovdje zapadnjacki zakoni ne vrijede (ili jos ne vrijede). ovo je drzava u kojoj glavnu rijec ima islamska zajednica, sa reisom cericem na celu, gdje je pedofilija skoro pa normalna... u jacu vehabija ima vise nego se misli, a nas nacelnik itekako ima veze s tim... toliko od mene...
  15. urban Piše --> 29.03.2009 16:40
    za "w_dragon"............sve razumijemo sto govorite ,ali ajde dakte vi pametan nacin da se to i izvede,,najlakse reci terebali bi svi skupa,,kao jedno,,i slicno,,nije bitna vjera,boja koze i sl,,dajte nam nacin kako da u jajcu bude bolje,,,nemamo mogucnosti da nesto postignemo,a ponajmanje postoji to da ce mo zivjeti u suradnji,,,i sl,,oprosti nisi tu i nemozes znati kako je to,,,,,,,
  16. w_dragon Piše --> 29.03.2009 15:10
    Mr. Truman, bitno je taj krug razbiti
    biti covjek prema ljudima.

    Sticajem okolnosti radim medju ljudima raznih nacionalnosti,kultura,boje koze,
    teista i ateista, raznog pola i razne dobi. Jedno je bitno : rad, znanje i pripdanost radnom timu.

    Sa mojeg gledista, Jajcani ili Jajce ima toliko zajednickih problema, zajednickih potreba da uopce nepostoje razlozi za neproduktivnost i nesuradnju. Ne manje je to pitanje i medjuopcinskih ili regionalnih suradnji, itd. Zatvoriti majuhni prostor i izraubovati ga, otsjeci od modernizma i zivotnih potreba svakog stanovnika je ... slazes se Mr. Truman ?!

    Sasvim nedavno procitah u jednom Jajckom dokumentu (nisu pisali Jajcani, ali su platili )da je npr. Veliko Plivsko jezero dugo 8 km.Procitah jos svasta nebuloznog, pa i kanalisanog i ako ja sto razumijem "neke suradnje" , "nekih ucesnika" u odnosu prema Jajcu i oko Jajca posebno PLIVE odvijaju na sjajan nacin! Rezultat? Malo tamo - vise amo.
    Jednostavno, mislim da bi i mi mali, obicni ljudi suradjujuci medjusobno, mogli lako i brzo eliminisati "suradnje" i negativne pojave usmjeriti ka pozitivnom. Smatram da nase podjele, vatre, samo doprinose tamo "nekima" i bojim se da postajemo sve vise lutke na koncu "nekih".

    I da, Mr. Truman ne da mislim, ja znam da u Jajcu i van Jajca ima sjajnih ljudi.
    Da nam je prekinuti sukobe... " kada bi svi ljudi na svijetu, bas kao sva djeca na svijetu..."
    Mr. Truman, ako se slazete , a vidim i nekolicinu ovdje ostroumnih i dobronamjernih autora onda ne vidim razloga zasto ne slomiti zacarani krug ili spiralu zla ?

    Pozdravljam
  17. truman Piše --> 29.03.2009 14:07
    dragone, imas ti potpuno pravo u tome sto pises... medjutim, ja sam napisao ono iskljucivo zbog onih koji toliko hvale "naseg" nacelnika u smislu kako je on "jedan obrazovan covjek, koji radi za jajce i jajcane"... ovdje je jako tesko zivjeti i ne znam koliko imate uvid u kompletnu situaciju vi koji ste vani- ali kada oko sebe imas toliko "velikih muslimana" ( a to je opet politika koja se smisljeno provodi na visim razinama), onda to ostalima ne ostavlja previse izbora, tj. postajemo i mi "veliki hrvati". zacarani krug, rekao bih.
  18. w_dragon Piše --> 29.03.2009 10:00
    Duze vrijeme nisam posjecivao Jajce Portal , zaprepasten sam koje
    tenzije vidim ovdje. Nevjerovatno podjeljeni po naciji ili vjeri stavovi.
    Rjesava li to ma sta ?
    Zivimo u vremenu sada, ali valja graditi i sada i za sutra na osnovu proteklih
    losih i dobrih iskustava.

    Toliko postoji istih, zajednickih problema. Pocevsi od zivljenja do pitanja ekonomike
    i razvoja. Ne shvatam da se zajednicki ne rjesavaju ISTA pitanja obrazovanja, zdravstva,
    razvoja...

    Uticaj nas sa strana - Dijaspore ? Ne znam. Ovdje skoro nikakav, u Jajcu zaista ne znam.Mozda je i jasan i vidljiv - ako ja ne znam ne znaci da ga nema, i nadam se da nije
    ofarban u naci de lux farbe.
    Medjutim, ovdje ne vidjeh sem doslovice par misli zelju i htijenje boljitka te ne podgrijavanja i paljenja opasnih vatri.

    Znam da smo godinama pisali i trazili aktivnosti u pitanju npr. utroska vode- el. energija-dohotka gradu. Naravno, ma i javna pisanja bez odjeka.

    Mnogi su trazili izgradnje jasnih koncepcija razvoja grada, Opcine, ukazivali na potrebe
    izgradnje Planske dokumentacije na suvremeni, EU nacin uz angazman domaceg i inozemnog znanja, iskustva...ali.
    Pa mladi intelektualci bez obzira gdje studirate, na kom Univerzitetu i u kojoj zemlji zar nemozete premosti jaz nacionalih okvira?
    Duboko vjerujem da je to nuznost, i nebi bio problem da par nickova stalno "pale" ukoliko bi masa se suprotstavila zanijekala i preplavila te potpaljivace, ali sutnja (kao ignorisanje?) ili pak sutnje kao slaganja i podrska ? Nije li to tzv. tiha diplomacija lokalnih nivoa pokrenuta osobama na nivoima i iz sjene ?

    No, ocito - KAKO JE TAKO JE.

    Ljudi imaju svoje specificne nacine ponasanja, ponekad veoma pokretne - kako vjetar puse, a sve u cilju da se dopadnu vecini ili nekome.
    U ovoj pak konstelaciji odnosa i stanja - ja sam pravi negativac Menjsevik.
    Boljsevizam ne volim i ne trpim.
    I ni po jada ako i ovo moje misljenje, stav i kritika budu , pardon bidnu, budnu brisani.

    pozdravljam
    :) zelim vam plavo-ljubucasto nebo, zelenu vodu i puno svjetla
    topline ne samo spolja nego i dusama.
  19. urban Piše --> 29.03.2009 06:21
    nista se vi ne brinite,,,,hrvat student je u hrvatskoj,,,zaradi sebi mukom,,i znojem al studira,,,,pa kad se vrati ce da se vidi ko ce kome,,,,!!!!
  20. truman Piše --> 29.03.2009 00:09
    ma sastaje se nacelnik sa studentima svih univerziteta, daje stipendije svima...aha... zasto nitko nije postavio pitanje zasto je omjer bosnjaka stipendista i katolika stipendista jedan na prema trideset?! u korist bosnjaka naravno... eto vam vaseg nacelnika koji hoce i voli multikulturano, multinacionalno, multietnicko, multiovoono... nece hrvat student dobiti stipendiju taman da je na oxfordu...



REKLAMIRANJE na JAJCE PORTALU
Opcije

Prilagođeno za štampanje  Prilagođeno za štampanje

Pošaljite prijatelju  Pošaljite prijatelju


Ocjeni vijest/clanak
Srednja ocjena: 3
Glasovi: 5

stars-3.gif

Odvojite par sekundi i ocjenite ovu vijest/članak:
Odlično
Vrlo dobro
Dobro
Regularno
Loše


Slični linkovi

Najčitanija novost o Gradska uprava:


posljednjih 5 vijesti

Arhiva vijesti/članaka

Administracija

Ernest.Plivac
Administrator, urednik i webmaster

JAJCE PORTAL TEAM © by Jajce Portal


Sajt učitan 0.8755 Sekundi 42 Databaza-Upitnici